HTML

MOCSAI GÖRÖGKATOLIKUS HITTANÓRÁK!

A görögkatolikus hittan elemei: hitoktatási vázlatok és óramenetek.

Friss topikok

  • katolnai: Ha tényleg jártas vagy a teológiában, akkor illene tudnod: Jézusnak nem lehet gyerekkora; Márk, J... (2011.09.19. 16:42) 18. Jézus gyermekkora

Linkblog

2010.10.15. 12:54 nyuszi1948

3./ Beszélgetek az Istennel

Isten kiválasztott gyermeke vagyok. Ô nagyon szeret engem. Én nagyon akarom szeretni az Istent. Akit szeretek, azzal szívesen beszélgetek. Vajon tudok-e beszélgetni az Istennel?
 Bizony tudok! Amikor imádkozom, akkor szólok én a jó Istenhez. A legszebb imára Jézus Krisztus tanított meg. Ez a Miatyánk, amit már tudok. A régi emberek is nagyon szép imádságokat tudtak. Ezeket zsoltároknak nevezzük. Ma is imádkozzuk a zsoltárokat a templomban.
 Jézus Krisztus azt mondta: ,,Imádkozzatok, és soha abba ne hagyjátok!'' Ha igazán szeretem a jó Istent, akkor teljesítem Jézus Krisztus parancsát, és naponta többször imádkozom. Reggel köszönöm meg az új napot, és kérem az Isten segítségét. Este köszönjem meg, hogy egész nap segített. Étkezéskor az ételért mondok köszönetet. Amikor megszólal a harang, eszembe juttatja az Istent, és saját szavaimmal szólok hozzá.

Ha egyedül vagyok, ha az utcán megyek, ha akármit csinálok, ha félek, ha örülök, ezt a rövid imát sokszor elmondom: ,,Uram, Jézus Krisztus, Isten Fia, könyörülj rajtam!''
 Nemcsak én tudok szólni a jó Istenhez, hanem Ô is szól hozzám. Van egy könyv, amelyiknek Biblia a neve. Ebben olvashatjuk Isten szavát. Amikor a pap bácsi a templomban a Bibliából olvas, és azt magyarázza, akkor Isten szól hozzám. Ha otthon olvasok a Bibliából, akkor is Isten szól belôle. Figyeljem már most, kicsi koromban a jó Isten szavát, hogy megtudjam mit kíván tôlem.

10.) Tudok-e beszélgetni az Istennel?
Amikor imádkozom, én szólok hozzá, amikor a Bibliát olvasom vagy hallgatom, akkor Ô szól hozzám.

11.) Ki tanított meg a legszebb imádságra?
A Miatyánkra Jézus Krisztus tanított meg.

12.) Kell-e imádkozni?
Igen. Aki szereti a jó Istent, az naponta többször, rendszeresen imádkozik.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://papocska.blog.hu/api/trackback/id/tr562373773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása